Przelewy24 kontakt
To system płatności internetowych z gotowymi mechanizmami płatności online. Transakcje poprzez przelewy lub karty kredytowe. Wygodny kontakt: Infolinia · +48 61 642 93 44 · serwis@przelewy24.pl · +48 61 642 90 80 · biznes@przelewy24.pl · +48 61 642 93 45 · +48 61 642 93 43 · support@przelewy24.pl.
Reklamacje
poprzez elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej pod adresem https://www.przelewy24.pl/pomoc. ustnie: telefonicznie – pod numerem +48616429344
Logowanie
Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z Biurem Obsługi Biznesu: partner@przelewy24.pl. Biuro Obsługi Biznesu działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
PayPo
Płatności odroczone:
PayPo oferuje odroczenie zapłaty o 30 dni – bez żadnych dodatkowych kosztów dla kupującego. W tym czasie klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 do 6 wygodnych rat.
Przelewy24 jak dokończyć przelew
Przelewy24 – jak sfinalizować przerwaną transakcję?
Wejdź na zakładkę „Moje konto” w prawym, górnym rogu strony.
Wybierz „Historię zamówień”
Wyszukaj swoje zamówienie.
Wybierz „Opcje”
Wybierz „Dokonaj płatności za Proformę”.
BLIK
Klient wybiera płatność BLIKiem na stronie sklepu lub na formatce płatniczej Przelewy24.
W aplikacji mobilnej banku generuje kod BLIK.
#. Wpisanie kodu.