Millennium kontakt
Bank Millennium jest ogólnopolskim, nowoczesnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć placówek, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie i najlepsze tradycje bankowości, z powodzeniem konkurując we wszystkich segmentach rynku finansowego.
Infolinia 24h
Zadzwoń: (+48) 22 598 41 33 · 801 127 000
W przypadku połączenia z telefonu stacjonarnego lub komórkowego na numer 801 331 331, koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.
Logowanie
Podczas logowania:
nie podawaj numeru telefonu w części lub w całości,
nie podawaj więcej niż dwóch znaków z identyfikatora (np. PESEL),
nie używaj linków do systemu bankowości elektronicznej z wiadomości email.
Nie instaluj na telefonie certyfikatów i programów z linków w wiadomościach SMS lub innych podejrzanych źródeł.
Reklamacje
Reklamacje mogą być składane:
1) w formie pisemnej: a) osobiście w dowolnej placówce Banku, b) listownie na adres Bank
Millennium S.A., ul. Żaryna 2a, 02-593 Warszawa lub adres dowolnej placówki Banku,
c) za pośrednictwem Millenet (nie dotyczy Klientów, którzy nie zawarli z Bankiem umowy).
2) w formie ustnej podczas wizyty w placówce Banku lub za pośrednictwem infolinii. Bank
na podstawie reklamacji złożonej w placówce sporządza protokół.
Informacje o firmie
Bank Millennium Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, wpisany pod nr KRS 0000010186 do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o numerze identyfikacji podatkowej (NIP) – 526-021-29-31 i kapitale zakładowym całkowicie wpłaconym w wysokości 1 213 116 777,00 złotych.