Odpowiedż dlaPZU zdrowie i opieka medyczna – wasze opinie?
Tragedia!!!
Kończą mi się leki na nadciśnienie. Całą historię choroby i zalecanych lekarstw mam w EnelMed. Dzwonię dzisiaj do PZU (20. marca), pani Monika twierdzi, że może mnie umówić na 5 kwietnia.
Lekko mnie to zapieniło więc dzwonię do EnelMedu. Pani Karolina lekko zdziwiona stwierdza, że może mnie umówić na wizytę nawet w dniu dzisiejszym lecz będzie to wizyta odpłatna ponieważ nie ma możliwości autoryzowania wizyt po dokonaniu rezerwacji.
Będąc osobą wścibską zapytałem czy PZU naprawdę ma tak złą pozycję w Enel, że dają im tak odległe terminy na co pani informuje mnie, że PZU w dniu dzisiejszym posiada 7 wolnych terminów tylko w jednej placówce na Puławskiej (pozostałych nie sprawdzała) w tym ten który mi zaproponowała.
Dzwonię więc do PZU odbiera p.Karolina (nie mylić z EmelMed) i twierdzi, że ona nie widzi w kalendarzu tych terminów. Podałem dokładnie wolne godziny w dniu dzisiejszym. Proszę o umówienie na wybraną godzinę. Pani Karolina (z PZU) stwierdza, że może mnie umówić na 3 kwietnia. Poprosiłem o przełączenie do przełożonego.
Po 11 minutach oczekiwania rozmowa ponownie wróciła do p. Karoliny i:
(K) – … Pan idzie do EnelMedu, niech panu przepiszą lekarstwa, a my pana umówimy na 3 kwietnia…
(Ja) – kto ma zapłacić za wypisanie recept?
(k) – … no my
(ja) – a kto ma to potwierdzić?
(K) – Pan idzie i powie w recepcji, że jest pan ubezpieczony w PZU i że my za to zapłacimy
(ja) – idąc pani tokiem „rozumowania” pójdę i powiem, że kupiłem tę placówkę i od dzisiaj mają mu mówić „Panie Prezesie”
(K) – … to ja zapiszę pana numer, przełożony jak będzie mógł to do pana zadzwoni
Mam tylko nadzieję, że w tym roku, a za recepty będę musiał chyba sam zapłacić.
