0
(0)

Najgorszym punktem obsługi był niestety doradca i brak pewnych dla Nas bardzo ważnych informacji. Dokumenty przygotowane po 3 dniach. Podczas wykupu obsługi nie dostaliśmy pełnej informacji na temat całkowitego trwania oddłużania. Przedłużaliśmy usługę co miesiąc – natomiast jest opcja przedłużenia na 3 miesiące na same nakazy zapłaty – i tego nikt nie raczył powiedzieć.

Czy podobał Ci się wpis?

Kliknij i dodaj ocenę!

Ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszym, który doda ocenę

Ponieważ uznałeś wpis za przydatny...

Śledź nas w mediach społecznościowych!

Przykro nam, że uznałeś wpis za nieużyteczny!

Powiedz nam jak możemy poprawić wpis!

Jak możemy poprawić wpis?

GregoczNajgorszym punktem obsługi był niestety doradca i brak pewnych dla Nas bardzo ważnych informacji. Dokumenty przygotowane po 3 dniach. Podczas wykupu obsługi nie dostaliśmy pełnej informacji na temat całkowitego trwania oddłużania. Przedłużaliśmy usługę co miesiąc - natomiast jest opcja przedłużenia na 3 miesiące na same nakazy zapłaty - i...Forum Kredytowe: Zadaj pytanie i uzyskaj odpowiedź w kilka minut