0
(0)

Korzystam z PZU od dwóch lat. Umawianie faktycznie paranoja. Internetowe czy przez aplikację to dramat. Jedynie ich infolinia. Jest oczywiście płatna 801405905 – ale jest drugi numer stacjonarny 225051548. W dużym mieście nie było jakiś większych problemów z terminami, irytujące było to że nie można było umówić się w placówce. Aktualnie obsługa w Poznaniu jest skandaliczna. Na liście są 44 placówki. Jednak PZU wybudowało swoją placówkę – przestali zatem umawiać do pozostałych (dostępne są 3 placówki na Poznań!). Centrala ma w poważaniu zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczenia – cytują paragraf x – a jak sam zacytujesz paragraf y (mówiący że możesz wybrać placówkę) – to znów zbywanie. Cała firma zrezygnowała i zapisała się do konkurencji. Gdzie nie pytam, ludzie lub całe firmy w Poznaniu rezygnują.

Czy podobał Ci się wpis?

Kliknij i dodaj ocenę!

Ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszym, który doda ocenę

Ponieważ uznałeś wpis za przydatny...

Śledź nas w mediach społecznościowych!

Przykro nam, że uznałeś wpis za nieużyteczny!

Powiedz nam jak możemy poprawić wpis!

Jak możemy poprawić wpis?

zbulwersowanyKorzystam z PZU od dwóch lat. Umawianie faktycznie paranoja. Internetowe czy przez aplikację to dramat. Jedynie ich infolinia. Jest oczywiście płatna 801405905 - ale jest drugi numer stacjonarny 225051548. W dużym mieście nie było jakiś większych problemów z terminami, irytujące było to że nie można było umówić się w...Forum Kredytowe: Zadaj pytanie i uzyskaj odpowiedź w kilka minut